Helló! :D

Ma kiírtam DVD-re a MirrorMaskot. Aki nem tudná, ez egy Fekete Tulipán-díjas fantasy, Neil Gaiman és Dave McKean jegyzi. Megítélésem szerint alacsony költségvetésű film létére ez utóbbinak köszönheti sikerét. McKean egy remek grafikus, bámulatos, én nagyon szeretem őt. Másrészt Gaiman a kedvenc íróm, de ez a filmben csak a meseszerű történeten (követni nem megerőltető) és nagyon is gaimani párbeszédeken látszik meg.

Ez meg a DVD borítója. A kivitelezésen látszik, hogy miért szeretem Dave McKeant.

 

Más jó dolog, ami ma történt velem, az az, hogy megtaláltam youtube-on Deego Ez csak egy levél című számát. A szövegét szeretem, műfajában pedig ez az egyetlen szám, amit meg is szoktam néha hallgatni. Itt megtekinthető:
www.youtube.com/watch

Következő toplistám is elkészült! Képzelem, micsoda örömet okozok ezzel az olvasóközönségnek...

 

 

 

 

 

Számomra megdöbbentő énekesek top 5

1) Marilyn Manson
Én ezt nem magyarázom meg. Elég ránézni.

Néha egészen olyan, mint egy elbaszott Joker.

Zene tőle (Don't Like The Drugs)

www.youtube.com/watch

 

 

 

 

 

2) Emilie Autumn


 Ha volt Jokerünk, akkor ő itt a méltó társ, mint Harley Quinn.

Zene tőle (Opheliac):

www.youtube.com/watch

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Brian Molko

Ő a Placebo énekese, egyébként biszexuális, és néhány képen jobb csaj, mint én.

Zene (Every You, Every Me):
www.youtube.com/watch

 

 

 

 

 

 

4) Ace Frehley
Vagy bárki a KISS-ből.

Zene (Love Gun):

www.youtube.com/watch

 

 

 

 

 

5) Alex Band...

WTF-effekt, mi?
Alex Band a The Calling nevű formációban énekel, a Love Actually (Igazából szerelem) az, ahonnan az olyan emberek, mint én, ismerhetik.
Erős a kontraszt a hangja és a külseje közt, mer' úgy néz ki, mintha Draco Malfoy belépett volna a Blue-ba. Lenyűgöző.
A hangja meg... (Bazmeg, ez azért fáj. Olyan kis szexi hangja van, ő meg... lásd feljebb.):
Wherever You Will Go
www.youtube.com/watch

Egyébként a megdöbbentő énekesekről kb glam rock előadók jutottak eszembe. (Poszt-hippi sci-fi, lázadás, szex, drog... brutális ruhák. Pl.: KISS, Alice Cooper.)

Egyébként befejeztem egy verset is, amit eredetileg novellának szántam. Az alapötlet a következő volt: a kávét, teát feketén iszom, cukor nélkül, ez pasiban sem egy rossz párosítás. Egyébként nem a vers témája, hanem a formája a pláne. :D Mer' fonatos rímelésű, azt akartam rajta kipróbálni, szóval senki se várjon tőle hiperbrutál kivitelezést, meg témát.

Feketét, cukor nélkül

Keresztbe vetett lábbal
egy újságot olvasott,
kávézóasztalnál ült.
Nem tudva, mi lesz ára
felpillantva szembesült
azzal, akit rá rovott
- tudta, e nap átkozott -
a sors ”első látásra”
vagy csak úgy, játékszerül.
Az ifjú kétségkívül
egy újféle lovag volt
(sötét haj, komor bájjal).
Rendelt, ahogy szokása:
(közben odamosolygott),
”Feketét, cukor nélkül.”

 

Na, ennyi volt a móka mára, mert béüns are the girl's best friend. :)

Szerző: Béün  2009.02.09. 20:08 Szólj hozzá!

Címkék: vers deego mirrormask döbbenetes énekesek

A bejegyzés trackback címe:

https://beun.blog.hu/api/trackback/id/tr20933189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása